Forespørsel/Bestilling Praha
For en raskest, enklest og mest mulig effektiv behandling av din forespørsel/bestilling ber vi om at dette skjemaet blir utfylt så komplett som mulig.
Alle punkter merket * må fylles ut
Reisemål *
Avreisested/flyplass *
Praha
Utreisedato *
Hjemreisedato *
(dd.mm.åååå)
Idet det ofte kan være vanskalig med plass på flyene, vennligst oppgi eventuelle alternative ut-/hjemreisedatoer i prioritert rekkefølge etter ovennevnte primærønsker
Alternativ utreisedato
Alternativ hjemreisedato
Flyreisen *
Hotell *
Velg Best mulig forbindelse Best pris
Velg Turist Mellomklasse Førsteklasse Luksus
Reiseplan * Ønsker i forbindelse med avreisetidspunkt på dagen, ut- og hjemreise, flyselskap o.l.
Valg av hotell Idet det ofte kan være problem med plass på hotellene ber vi også om at du setter opp hotell-ønsker i prioritert rekkefølge.
Navn på hotell (om konkret ønske) 1:
Velg hotell Adria **** Astoria **** Central **(*) Cloister Inn *** Hilton Prague (Atrium ) ****+ Merkur *** Palace ***** Pension Unitas * Prague Centre *** Radisson SAS Alcron ***** Roma ***+ Tchaikovsky ***+ Tulip Inn Terminus ***+ U Karlova Mostu (tidligere Na Kampe 15) ***+ U Krize ***+ U Tri Korunek ***-
2:
3:
Beliggenhet (om konkret ønske)
Type rom * dobbelt twin enkelt
Røyker ikke røyker
Avbestillingsbeskyttelse i tilfelle sykdom m.m. NOK 200 pr.pers.* Ja Nei
Reiseforsikring * Ja Nei
Landarrangement
For å forenkle bestillingsprosedyren mest mulig, vennligst oppgi dette sammen med reise- og hotellbestillingen.
Biltransport flyplass-hotell ved ankomst (anbefales på de fleste reisemål)
Ja Nei
Bysightseeing (oppgi ønsket guide-språk)
Andre sightseeing-/utfluktsønsker
Ønske om kveldsarrangementer
Eventuelle andre ønsker
Navn *
Eventuelt firma (ved firmabestilling)
Gateadresse *
Postnr./sted *
Postadresse *
Telefon, dagtid *
Telefax
E-post *
Antall reisende *
Navn på reisende og evt. alder på barn *
Oppgi ca. budsjett for reisen
Eventuelt bonus-kort for ønsket flyselskap
Behandling av din forespørsel/bestilling
Vi vil gjøre vårt ytterste for å besvare din forespørsel snarest mulig. For tiden har vi meget stor pågang og vi beklager derfor at det noen ganger kan ta lengre tid før du hører fra oss enn det som er ønskelig
Ved svar fra oss vil du også få oppgitt konsulentens navn og e-post adresse. Vennligst oppgi/benytt dette ved kontakt med oss.
Aksept av vårt reisetilbud må sendes snarest mulig etter mottatt bekreftelse.Bestillingen er da bindende.
Betalingsinformasjon
Dersom intet annet er forhåndsavtalt skal reisens totalpris være registrert innbetalt hos oss senest 14 virkedager før avreise.
For bestilling senere enn 14 dager før avreise må reisens totalpris betales omgående og kvittering stemplet av bank må sendes oss umiddelbart på telefax 35 98 10 23Reisedokumentene sendes fra oss når betaling er registrert.Ekstra-omkostninger ved eventuell ekspress-sending osv. belastes den reisende
Reisen kan også betales ved bruk av kredittkort; – såkalt «signature on file» (SOF). Om denne betalingsmåten ønskes må dette meddeles ved bestilling. Godkjent/autorisert skjema for SOF fra det aktuelle kortselskapet må sendes oss snarest. SOF kan gjelde en konkret enkeltreise, eller kan ligge hos oss for fremtidige reiser generelt.
Avbryt/Start på nytt
Norges ledende på øst- og sentral-Europa